مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

شهرخودرو و استقلال به دنبال سومین پیروزی فصل| عنابی کابوس آبی

  • کد خبر: ۵۲۵۱۲
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
شهرخودرو و استقلال به دنبال سومین پیروزی فصل| عنابی کابوس آبی
شهرخودرو امروز در‌حالی میزبان استقلال است که هر ۲ تیم به‌دنبال سومین برد فصل هستند.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ پیروزی هر کدام از ۲ تیم شهرخودرو و استقلال در نبرد امروز ورزشگاه امام‌رضا (ع) می‌تواند سومین برد فصل را برایشان به ارمغان بیاورد. سومین بردی که شاید مربی برنده را موقتا در حصار امن فرو ببرد، اما مربی بازنده را با بحران و چالشی جدی رو‌به‌رو می‌کند. در‌این‌بین شاید وضعیت محمود فکری و نیمکت استقلال بغرنج‌تر از وضعیت رحمتی و نیمکت شهرخودرو باشد.
 
استقلال پایتخت با فشار زیاد هواداران در چند هفته اخیر نتایج قابل‌قبولی نگرفته است و اگر قرار باشد روند ناکامی آبی‌پوشان ادامه داشته باشد، هیچ بعید نیست فکری هم به سرنوشت منصوریان و شفر، ۲ مربی اسبق استقلال، که بعد از باخت به شهرخودرو از کار بر‌کنار شدند، دچار شود. در سوی مقابل مهدی رحمتی با تیم جوان و پوست‌انداخته‌اش چندان تحت فشار مالک و هواداران باشگاه مشهدی نیست. با این‌همه او هم به‌خوبی می‌داند که غلبه بر تیم سابقش تا‌چه‌اندازه می‌تواند او را در میان هواداران مشهدی محبوب کرده و در دل هواداران تهرانی به یک حسرت بزرگ بدل کند.

شهرخودرو در اندیشه برد سوم

عنابی‌های شهر مشهد امروز از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه خانگی امام‌رضا (ع) میزبان استقلالی است که تاکنون در ۱۴ تقابل قبلی با این تیم ۵ بار پیروز میدان بوده است. شهرخودرویی‌ها در تقابل‌های پیشین فقط ۲ بار مقابل استقلال به پیروزی رسیدند که از قضا همان ۲ پیروزی هم طومار سرمربیان وقت استقلال را در‌هم پیچیده است. ۲ تیم ۷ بار نیز با هم مساوی کردند.

لشکر مصدومان آبی در مشهد

استقلال در سفر به مشهد و برای دیدار امروز با لشکری از مصدومان و محرومان رو‌به‌روست. شاگردان محمود فکری روز‌هایی بحرانی را سپری می‌کنند. مصدومیت ریگی، غفوری، دیاباته و سیاوش یزدانی در کنار مشکلات انضباطی فرشید اسماعیلی و کنار‌گذاشتن موقتش از تیم کم بود که محرومیت بابک مرادی هم مزید‌بر‌علت شد تا آبی‌ها در مشهد کارشان سخت باشد؛ اما در طرف مقابل شهرخودرو به‌جز حسین مهربان، مصدوم و محروم جدی ندارد.

فکری: امروز به‌مصاف دوستانم می‌روم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که در شهر مشهد باید به‌مصاف شهرخودرو برویم و امروز با دوستان خوبمان روبه‌رو می‌شویم. محمود فکری در نشست خبری پیش‌ازدیدار شهرخودرو و استقلال اظهار کرد: امیدوارم این بازی بدون مشکلات و حواشی که در فوتبال ما وجود دارد، برگزار شود و بدون‌شک تیمی برنده می‌شود که بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند. وی درخصوص مصدومیت غلامی گفت: او مشکل خاصی ندارد. فکری درباره وضعیت اسماعیلی نیز عنوان کرد: سؤالات باید درباره بازی باشد؛ چون به‌هرحال اخبار باشگاه استقلال همیشه شامل حواشی می‌شود و سؤالاتش هم بیشتر. بهتر است درخصوص بازی سؤال کنید.

نوازی: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است

مربی تیم فوتبال شهرخودروی مشهد گفت: استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی است. محمد نوازی در نشست خبری پیش‌ازبازی با استقلال اظهار کرد: این بازی هم برای ما مثل همه بازی‌های دیگر است. تیمی جوان و باانگیزه هستیم. حریف تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد که همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است. رحمتی هم مقابل تیم سابقش مربیگری می‌کند. ان‌شاءا... بازی خیلی‌خوبی از کار دربیاید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->